Levné letáky, vyšší zisky

Který podnikatel by nechtěl mít vyšší zisky za minimální investici? Pokud chcete svůj hotel mít stále obsazený hosty, a to nejlépe na rok dopředu, pak musíte své potenciální hosty nalákat do své destinace zajímavostmi. Jak ale o nich dáte oněm hostům vědět? Nabízíte přece ubytovací prostory, tak si zajistěte tisk letáků, které nabídnou nejen ubytování, ale také důvod, proč se mají ubytovat právě ve Vašem hotelu. A hned na titulní stranu umístěte velkou barevnou fotografii Vašeho hotelu se všemi dostupnými kontaktními údaji.

Zvolte šikovný formát

Jestli se s firmou na výrobu propagačního materiálu dohodnete na tvaru skládání do psaníčka, nebo na skládání harmonikovém, to už musíte vědět sami. Ale nebylo na škodu umístit na celý vnitřní prostor jednoduchou mapku s vyznačením nejzajímavějších míst v okolí. Jen vynechejte jiné hotely. To by byl špatný marketingový tah. Na zadní straně mějte třeba vyčísleny výhody bydlení ve Vašem hotelu. Jsou sice nadstandardní, ale jako nabídka pro Vaše hosty z Vaší strany zcela přirozené. Proto ta zadní strana.

Levné letáky, vyšší zisky
4 (80%)1